BilNorge.no - Oversikt
img
img
img
img
img
img
img
def bilnytt biljobb Bil FirmaBil YrkesBil Motorbransjen Default forside meny

Audi

Biltester:
bsgif Biltester
Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2020).

Audis andre Q4 e-tron

Audi har i kveld kjørt en virtuell presentasjon av sitt nyeste konsept – Q4 Sportback e-tron. De lover rekkevidde på over 500 kilometer i toppmodellen, men den er nok uaktuell for oss.


Sniktitt på Audis neste suksess

SPIONBILDER: Audi skal snart presentere sin neste elbil – Q4 e-tron. Her får du en forhåndstitt.


Nye toppmodeller med 3 elmotorer

Audi lanserer nå nye toppmodeller i e-tron-familien med tre elmotorer og opptil 503 hester.


De store elbilers år

BILTEST: Dette er året for de store elbilene. Tesla Model S og X var der allerede, men så kom Jaguar I-Pace sent i 2018 og mer enn tidoblet salget for Jaguar i Norge. Nå har e-tron løftet Audi til gamle høyder, mens Mercedes ikke kan få EQC fort nok. For en deilig moms- og avgiftsfri verden.


Her kommer ny Audi RS3

SPIONBILDER: Snart kommer Audi A3 i ny tapning, men om du vil ha den mest lekne utgaven er det fortsatt ventetid.


A6 Avant som ladbar hybrid

Audi lanserer A6 Avant som ladbar hybrid. Den får anstendig rekkevidde, men mister plass i bagasjerommet.


Amerikanske muskler i tysk sportsbil

De fleste som har investert i en Audi R8 er nok godt fornøyd med valget sitt. De som ønsker mer pulver kan nå ta kontakt med Hennessey.


Audi A3 i alternativ form

Her er de første bildene av Audi A3 Sedan. Hvem sa at kompakte sedaner ikke kunne være elegante?


Her får Audi nok en volumselger

SPIONBILDER: Det er ingen grunn til ikke å tro at dette blir en ny volumselger – i elbil-landet Norge.


Påkostet og kompakte

BILTEST: Lyst på SUV, men ikke for stor og gjerne av det litt finere slaget? Audi Q3, Lexus UX 250h og Volvo XC40 har mange fellestrekk inkludert firehjulsdrift, men de er også ganske forskjellige.


Trivsel i nærmiljøet

BILTEST: Naturligvis kan du kjøre hvor langt du vil med Audi A1 og Mini Cooper, men begge trives best i nærmiljøet.


Her er fjerde generasjon Audi A3

Nå lanseres den fjerde generasjonen av Audi A3. Den er på plass i Norge i mai.


Uavgjort

BILTEST: Audi A6 og BMWs 5-serie har så mange fellestrekk at merketilhørighet sannsynligvis teller mer enn selve bilen i valget mellom de to.


Audi RS5

PRØVEKJØRT: Audi RS er som skapt for Autobahn og norske fylkesveier, men politisk ukorrekt som få.


Ny bestselger fra Audi?

SPIONBILDER: Audi rakk å skuffe ut over 5000 e-tron i løpet av 2019. Men i 2020 lanseres en modell som kan bli enda mer populær i Norge.


Mer enn spørsmål om pris

BILTEST: Sett i et brukerperspektiv: Den største forskjellen på Audi A6 Avant og Skoda Superb stasjonsvogn er prisen. Men å velge mellom de to handler likevel ikke om det rasjonelle, men snarere det emosjonelle.


Oppdatert Q7

Audi presenterer nå en oppdatert versjon av sin plug-in Q7. Jeg er ikke sikker på at den blir like populær som forgjengeren.


Blålys i Essen

I helgen åpner den store årlige styling- og tuningmessen i Essen Motor Show, og i den anledning stiller ABT med en Audi RS4 – skreddersydd for politiet.


Audi oppgraderer

Få måneder etter at Audi begynte å selge e-tron 55 i hopetall kommer den første oppgraderingen. Og vi får flere detaljer om den rimeligere modellen.


Muskel-SUV-er i fleng

Selv om alle produsenter virker å være fokusert på elbil for tiden, er det langt fra slutt for bensingulpende muskelbiler. I Los Angeles og Guangzhou står opp til flere av dem.


Audis utfordrer i direktørsjiktet

Audi lanserer nå sin nye S8 og utfordrer dermed de mer sportslige utgavene av S-Klasse og 7-serien.


Her kommer Audis andre elbil

Audi har i natt avduket sin e-tron Sportback – en praktisk familie-elbil med lang rekkevidde.


Audi A6 (C7, 2011-2018)

BRUKT: C7-generasjonen av Audi A6 takker snart for seg, men den holder seg fortsatt godt. Nå er den attraktiv bruktbil.


Her kommer neste A3

SPIONBILDER: Her er neste generasjon Audi A3 på testtur, nærmest helt umaskert. Du får ikke se den hos forhandleren før et stykke ut i 2020.


Tilbake til fremtiden

BILTEST: De har til sammen 984 hestekrefter og 13 sylindre, koster 4,2 millioner kroner, er begge to-setere og kabrioleter – men under skallet kunne de knapt vært mer forskjellig.