-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Motorgruppen overtar Ugland-aksjer
Motor Gruppen som importerer Mitsubishi og Galloper, har overtatt Uglands 50% andel av importselskapene for Alfa, Fiat, Lancia og Daewoo. På sikt vil dette medføre endringer i forhandlernettet for merkene.
Nå ønsker Ugland å trekke seg ut av sitt engasjement på bilfronten, og Mitsubishi-importøren overtar dermed 100% av aksjene i selskapene. Noe utløsningsbeløp er ikke offentliggjort, men selskapene hevder at overtagelsen skjer gjennom en kontantdel og en viss avkastning fra Motor Gruppen de neste fem år.
-Over tid regner vi med at Fiat og Alfa Romeo skal få en like sterk posisjon i Norge som Mitsubishi, sier konsernsjef Gunnar Eik i Motor Gruppen og legger til at det med umiddelbar virkning innføres innbyttegaranti for alle nye Fiat og Alfa Romeo personbiler som selges i Norge.
-Import fra Japan er preget av en valuta, og dermed importpriser, med mange og uventede svingninger. Fiat Auto og Italia selger sine biler i Euro, noe som gir mer stabilitet fordi den norske krone er tilknyttet Euro, sier Eik videre.
Sett i et tidsperspektiv på 3-5 år har Motor Gruppen som mål å oppnå et årlig volum på fra 7.000 til 10.000 biler årlig. Importselskapet for Fiat og Alfa Romeo skal markedsføres under navnet Fiat Auto Import mens Daewoo-importøren skal markedsføres som Daewoo Motor Import.