![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // Beijing 2020 // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
||||||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2020). |
![]() |
||||||||||||||||||
![]() Audi RS Q3 Concept fremstår i en slående blåfarge, et vanlig knep på de sprekeste Audi-modellene. I tillegg har den dekordetaljer lakkert i matt sort og børstet aluminium. Mange av detaljene og deler av interiøret er laget i karbonfiberforsterket plast (CFRP) – et materiale som er sterkt og vektbesparende. 5-sylindret Slikt blir det selvsagt skyv av – null til hundre kan foretas på 5,2 sekunder og potensiell toppfart er 265 km/t – 15 km/t mer enn begrensningen de fleste tyske produsenter stilltiende holder seg til. Sportslig Støtfangerne har store luftinntak, og under den markante Audi-grillen sitter en spoilerleppe med Quattro-logoen sentralt plassert. Interiøret er holdt i sort med innslag av blått, og seter, ratt og pedaler er utpreget sportslige - slik du forventer at de skal være i en RS-modell. Legg merke til turtelleren som har kinesiske tegn, i stedet for en tradisjonell tallskala. Selv under panseret fremheves bilens sportslige sider – dekselet over blokka er utført i karbonfiber, og ventilene er dekket med et rødt cover. Sportsluftfilteret er innkapslet i et aluminiumhus. Bilen har spesielle felger i dimensjon 8Jx20 med dekk i dimensjon 255/30 – langt fra en vanlig dimensjon på en SUV, men svært vanlig på en RS-modell.
annonse
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||