-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Fremtidsvisjon fra Buick
I en verden hvor tidsperspektivet fra konseptbil til produksjon stadig virker kortere, er det greit med noen virkelige drømmer.
Det har gått 14 år siden Riviera forsvant ut av modellporteføljen til Buick, men i Shanghai var navnet tilbake, om enn i en betydelig mer moderne tapning.
Ifølge Shanghai GMs president, Ye Yongming, starter konseptet en ny æra for det 110 år gamle merket.
For dette er en virkelig konseptbil som ifølge GM skal være en pekepinn på hvilken retning merket sikter mot i fremtiden.
Konseptet er designet i et samarbeid mellom Pan Asia Technical Automotive Center og den kinesiske designavdelingen til GM, og har fått en stil som helt tydelig attraherte stor oppmerksomhet også hos de hjemlige biljournalistene på messa.
Om dette er en retning Buick vil gå, betyr det at vi vil se langt mer bølgende linjer enn de gamle rette vi husker fra siste generasjon med samme navn.
Buick har dessuten videreutviklet fronten sin, med en ny og mer utagerende versjon av grillen.
Under panseret er det også en del ting som tyder på at det fortsatt er mest visjoner, og et stykke unna det som er den nære virkeligheten.
Riviera drives av en hybrid drivlinje som er trådløst ladbar gjennom ladeslynger som ligger i bakken.
Av andre fete fremtidsideer er også en holografisk projeksjon på frontruta som viser hva som skjer rundt bilen.
Dette fanges elegant opp gjennom mer enn 10 høyoppløselige kameraer sammen med 18 svært følsomme sensorer som prosesseres før informasjonen settes sammen til et svært detaljert bilde av hva som foregår der føreren normalt ikke kan se.
Innvendig utnytter bilen det raskere 4G-nettet, som allerede er i drift i Norge og dermed ikke så futuristisk, slik at både bilen og passasjerene kan være online hele tiden.
Kupeen ellers er inspirert av kinesisk treskjæring i kombinasjon med aluminium, skinn og ibenholt.