-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Lada i WTCC
I fjor vant Rob Huff syv seire i World Touring Car Championship. I år fortsetter han med en enda bedre Lada – av alle ting – enn i fjor.
Riktignok er vi ikke sikre på at den er bedre, foreløpig er det bare noe han sier. For så langt i år har han måtte bryte tre av de fire heatene som har vært kjørt. Det fjerde ble han nummer 12. i.
Citroënene er overlegne så langt, men ikke bare med Loeb og Muller som vi kanskje hadde regnet med. Det er faktisk fjorårets mester, Jose Maria Lopez, som så langt leder serien.
Men akkurat nå er det altså Rosneft Sport Ladaen jeg har en del til overs for. Og det begynte bra, med beste tid i første kvalifisering i Argentina-runden. Den banen der Huff og Lada hadde sitt sensasjonelle gjennombrudd i fjor.
Men så ble det bare tårer.
Heldigvis er det fremdeles ti runder igjen i år, og egentlig er det ingen grunn (annen enn en som heter Citroën) til at ikke Lada Sport skulle greie å få sammen en vel så bra pakke som i fjor.
Selv om grunnlaget er nytt. I fjor var bilen basert på en Granta, årets modell er basert på en Vesta med den lett-trimmede Renault/Nissan 1,6-liters motoren.
Om ikke bilen er gjennomprøvd, så er Rob Huff det til gangs. Nå er han snart oppe i 230 starter i WTCC.