-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ford tar SUV-grep
Innen tre år skal Ford ha fem nye eller redesignede SUV-er på det europeiske markedet. De gir noen smakebiter i Frankfurt.
Ford planlegger å øke SUV-salget i Europa med 200 prosent fra 2013 til 2016 – noe som innebærer et salgsmål på 200.000 SUV-er.
Den store Edge står endelig i Frankfurt i europeisk form – en modell vi vel har hørt snakk om et par år nå.
Ny og oppgradert
To andre SUV-er vises også i «ny» utgave i Frankfurt, nemlig Kuga og EcoSport. I løpet av høsten får Kuga en oppgradering som innebærer Sync 2 med 8-tommers berøringsskjerm og nye farger.
Den kommer også til Norge med ren forhjuldrift for første gang – noe som gjør innstegsprisen vesentlig lavere for de som greier seg uten firehjulsdrift.
Den opprinnelig sør-amerikanske EcoSport, som så langt ikke har vært solgt hos oss, får ifølge Ford betydelige oppgraderinger i interiøret, bedre ytelser og mer dynamiske kjøreegenskaper samtidig som den tilbys uten reservehjul montert på bakluka.
Pop størrelse
Størrelsesmessig burde denne være i tiden nå som stadig flere produsenter lanserer kompakt-SUV-er, så kanskje finner den også veien til Norge en gang i fremtiden.
Dersom du vil bytte ut varerommet med et lasteplan, kan nye Ford Ranger være et alternativ. Denne kan også leveres som dobbelt cabin med bakseter, men de fleste pickuper i Norge selges som varebiler grunnet et avgiftssystem som gjør baksetene meget kostbare.