-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ikke helt etter planen
Selv ikke testførere av sportsbiler er ufeilbarlige. Se bare hva som skjedde under Chevrolet Camaro-testing på Nürburgring.
Det gikk nok ikke helt etter planen da Chevrolet skulle teste spesialutgaven Z/28 av Camaro på Nürburgring.
I det som ser ut til å være Adenauer Forst-seksjonen (noen med mer inngående kjennskap til Ringen må gjerne korrigere meg!) har testpiloten bak rattet på Camaroen mistet kontrollen, og sklidd ut over kerbsen på høyresiden.
Z/28-en fikk greit med luft under venstresiden, og landingen var nok ikke helt heldig for forstillingen – men føreren kunne i hvert fall klatre ut av bilen uten egne skader, annet enn på stoltheten.
Hva er så denne Z/28-modellen? Navnet dukket opp i 1966, og var en Camaro-modell myntet på racing. Deretter har Z/28-navnet hengt ved Camaro-generasjonene, og nå holder Chevrolet altså på med en ny en.
Camaro kom i ny drakt for et år siden, så nå er det på tide med bane-utgaven. Egentlig skulle Z/28 utstyres med en selvpustende V8-motor, men i det siste har ryktene pekt i retning av en V6 twin-turbo.
Z/28 er på mange måter det motsatte av ZL1-utgavene av Camaro, som i all hovedsak fokuserer på fart rett fremover; drag-racing.
Karbonkeramiske bremser, diff-sperre og justerbare dempere skal stå på utstyrslisten til Z/28, og kanskje rekker Chevrolet å presentere den allerede i år – gjerne med en knalltid på Nürburgring.
Så lenge de holder seg på veien, i hvert fall.