-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Spør om Suzuki Ignis?
Suzuki Ignis er på vei tilbake til Norge. Mandag sitter BilNorge bak rattet i denne en gang så populære småbilen. Lurer du på noe rundt Ignis, så er det bare å spørre.
Etter mange års fravær er Suzuki Ignis på vei tilbake. Bilen debuterte på siste høsts Tokyo Motor Show, og om ikke lenge vil du se den på norske veier.
BilNorge vil tidlig i neste uke kunne gi deg de første, ferske kjøreinntrykkene. I den forbindelse er det sikkert noe du lurer på rundt Ignis? Du eide eller eier kanskje fortsatt denne lille firehjulstrekkeren? Så fyr løs.
Ignis dukket først opp i 2000, og levde til 2008. Overliggere i Norge ble solgt helt fram til 2011. Totalt ble det registrert 5200 biler i Norge, noen produsert i Japan og mange bygget i Ungarn.
Ignis fantes i en kort og en enda kortere utgave. Nesten alle i Norge hadde firehjulsdrift, og Ignis var i sin tid den rimeligste 4x4-bilen som kunne leveres med automatgir.