-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Skuffet over egne resultater
Rally Korsika ble aldri i nærheten av hva Andreas Mikkelsen hadde håpet på. VM-runden avslørte at teamet har mye å jobbe med for å finne det rette oppsettet på bilen.
Fabrikkføreren til Hyundai legger ikke skjul på at årets fjerde VM-runde ble en frustrerende affære. Han vet at bilen kan være konkurransedyktig på asfalt med det riktige oppsettet. Og det er nettopp bilens innstillinger som har vært helgens store utfordring for nordmannen.
Han har ikke mulighet til å gjøre alle endringer på oppsettet som han ønsker under løp, og måtte til slutt innse at det ble en skuffende sjuendeplass.
– Det har vært en fryktelig vanskelig helg, og sjuendeplass er absolutt ikke det resultatet vi kom hit for. Jeg visste det kom til å bli et utfordrende løp etter all testingen vi har gjort. Men jeg hadde uansett regnet med at vi skulle henge bedre med, sier Andreas.
– Det viser at vi alle i teamet virkelig må stå på og ta bilen fremover. Slik den oppfører seg nå, så blir jeg ekstra straffet med den kjørestilen jeg har. Vi må rett og slett jobbe knallhardt, og heldigvis er det lenge til Rally Tyskland, som er neste asfaltrunde, sier Andreas, som ble nummer to i Tyskland i fjor.
Rally Korsika er et løp hvor det er ekstra viktig å føle seg i ett med bilen. Med utallige svinger, løper sekundene svært fort om man ikke finner en god rytme. Sammen med kartleser Anders Jæger ble det derfor en tung helg.
– Vi forsøkte å pushe enkelte steder, men da ble bilen veldig understyrt, noe som førte til at det gikk enda saktere. Nå gleder jeg meg bare til å komme tilbake på grus, sier han med et smil – og retter blikket mot Argentina og neste VM-runde om to og en halv uke.
Ford-fører Sebastien Ogier vant Rally Korsika med et drøyt halvminutts forsprang på Ott Tänak i Toyota. Andreas Mikkelsens teamkamerat Thierry Neuville sikret seg tredjeplassen.
Deretter fulgte Dani Sordo (Hyundai), Elfyn Evans (Ford) og Esapekka Lappi (Toyota) som alle endte foran Andreas på Korsika.