-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
– Jeg gir meg ikke
Stian Paulsen har hatt en meget vanskelig start på årets sesong. Men den hardt arbeidende racerføreren fra Fredrikstad har ikke til hensikt å kaste inn håndkleet.
Når alt stemmer er han på nivå med de beste i serien han kjører, men Stian Paulsen har noen ekstra utfordringer – han drifter sitt eget lille team ved hjelp av kompiser mens konkurrentene har profesjonelle team i ryggen, og vesentlig større ressurser.
På tross av begrensede ressurser og altfor lite budsjett velger ikke Stian minste motstands vei. Han kunne sannsynligvis gjort det meget bra om han hadde holdt seg i Skandinavia, men han har valgt den knalltøffe serien TCR Europe.
Til årets første løpshelg som ble kjørt i Budapest siste helgen av april fikk han ikke bilen klar, samtidig som han slet med å få nødvendig budsjett i havn.
Dermed ble det sesongstart på Hockenheim for to uker siden. En helg som endte med to brutte løp etter at han ble kjørt av banen tidlig i begge løpene.
Sist helg var han i aksjon på en av sine favorittbaner, Spa i Belgia. Det så meget lovende ut på fredagens trening da han var blant de tre raskeste, bare ett tidel bak bestemann.
– Ut fra treningen hadde jeg forventninger om å gjøre en bra kvalifisering, men siden vi ikke har tatt poeng tidligere i år er jeg blant de siste som blir sluppet ut på banen. Det er 30 biler foran meg, og det betyr at sjansene for å få satt en rask runde er minimale, sier Stian til BilNorge.
Han fikk kjørt to runder før kvalifiseringen ble rødflagget på grunn av avkjøringer, og det holdt kun til 17. beste tid og et meget vrient utgangspunkt for løpene.
Men Stian er ikke den som gir seg uten kamp. I lørdagens løp knep han posisjon for posisjon, uten å være innblandet i et eneste uhell. Han endte til slutt på åttendeplass.
– I søndagens løp var planen den samme, og det gikk bra helt til det gjensto to runder. Da kjempet jeg om 7. plass. Etter en langside hvor vi har toppfart på nesten 250 km/t bremser de to konkurrentene bak meg altfor sent så de sender meg av banen, og inn i autovernet på andre siden, sier en skuffet Stian.
Nye reparasjoner er nødvendige for å få bilen klar til neste løp som kjøres på Red Bull Ring i Østerrike 13.-14. juli. Men Stian jobber ufortrødent videre.