-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Mor og datter på fjerdeplass
Torhild og Tine Hallre ligger på en fjerdeplass etter seks kjørte prøver i Rally Monte Carlo Historique. To norske lag har brutt løpet som avsluttes tirsdag.
Monte Carlo – Etter at de seks første etappene er avviklet i Rally Monte Carlo for eldre biler, er beste norske lag mor og datter Torhild og Tine Hallre.
De kjører er gammel Volkswagen Boble 1303 og ligger på en imponerende fjerdeplass etter blant annet å ha blitt nummer to på en av etappene. I løpet er det med nesten 300 biler.
Petter Granerud med kartleser Marianne Lie ligger på 8. plass. De kjører en Ford Escort.
To norske lag har ifølge arrangørene brutt løpet. Det er Lars Lie og Kjetil Engan som begge skal h brutt på grunn av mekaniske problemer med sine biler.
Rally Monte Carlo Historique er verdens største billøp for eldre biler. Alle biler må være produsert før 1980. Løpet kjøres med idealtid.
Det gjenstår ni prøver i rally som avsluttes i Monte Carlo tirsdag.