-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Neste generasjon Audi A4 med elektriske innslag
Audi tester prototyper av neste generasjon A4 som blir den siste med konvensjonelle forbrenningsmotorer.
Dagens A4 kom på markedet i 2015 og fikk en oppdatering i forbindelse med 2019-modellene.
Selv om neste generasjon – den tiende i rekken – nå er ute på veien, betyr ikke det at generasjonsskiftet er nært forestående. Det kommer først om et års tid.
Selv om testbilene er maskert, får vi et godt inntrykk av fronten og kan se at den har mye til felles med nye A3. Vi ser også at takbuen er mer skrånende enn på dagens modell, noe som resulterer i et mer sporty design.
Innendørs forventer vi å finne et moderne dashbord med nyeste versjon av Audis virtuelle cockpit samt mulighet for avansert head-up display med augmented reality.
Audi har tidligere bekreftet at alle nye modeller lansert fra 2026 blir elektriske, og dermed kan vi konstatere at denne blir siste generasjon A4 med fossilmotorer.
Plattformen blir en oppdatert versjon av MLB som benyttes i dagens modell og en rekke andre Audi-modeller med motoren på langs og forhjulsdrift som standard.
Selv om neste A4 får fossilmotorer, slipper den ikke unna elektrifisering. Trolig vil det komme både milde og ladbare hybrider.
En helelektrisk A4 vil også komme, men trolig på et senere tidspunkt siden den skal baseres på den nye PPE-plattformen som debuterer i Q6 e-tron i 2023.
Våre kilder sier den nye A4-familien skal toppes av to RS-modeller, en ladbar hybrid og en ren elbil som er under utvikling hos Audi Sport.