-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Back to the Future
Alle de tre BttF-filmene bruker en deLorean som tidsmaskinen. En av verdens mest håpløse biler fikk en form for evig liv her i hvert fall, om kanskje ikke akkurat slik som mannen bak bilene hadde tenkt seg da han ville bygge karosseriet i rustfritt stål.
Totalt ble det brukt tre kjørbare biler, og tre ble kuttet opp for bruk i studio. Det er sannsynlig at de samme bilene ble brukt i alle tre filmene (komplett med hjulkapsler fra en Dodge Polaris fra midten av 60-årene som en ivrig trivia-vokter har påpekt). Men til den siste filmen ble det kjøpt inn et nesten-vrak i tillegg, den bilen ble komplett slaktet i togkollisjons-scenen. Det ble bygget færre enn 9.000 slike biler – Back to the Future-innhogget tok ikke engang livet av en promille av dem, så her er det ikke noe å sutre over.