-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
HydroGen3 i mål
I dag nådde GM Fuel Cell Marathon til mål i Portugal, og dermed er en 38 dagers reise som startet i Hammerfest over. Med på deler av turen var Bils redaktør.
Utskifting av noen temperaturfølere og den mekaniske parkeringsbremsen var de eneste reparasjoner som måtte foretas underveis, ellers har bilen gått som en klokke.
23 journalister fra til sammen 15 europeiske og amerikanske blader har kjørt bilen, deriblant Bils Jon Winding-Sørensen som kommenterer opplevelsen som følger:
–Jeg husker min første kjøretur i en bil drevet med gassturbin, var det i 1966? Og den første turen med Wankel-motor – 1968? Historien viser oss hvordan det gikk med disse driftssystemene, men jeg er overbevist om at jeg i dag har sett en imponerende del av fremtidens persontransport.
Dermed skrives antagelig også BilNorges siste kapittel i en føljetong som startet 23. april. Skjønt det blir definitivt ikke det siste vi skriver om biler med brenselcelle.