-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Land Rovers baby
I Detroit viste Land Rover at de vil tiltrekke seg enda flere kunder ved å lansere en modell som størrelsesmessig befinner seg under Freelander.
De første bildene av den nye lille Land Roveren som går under navnet LRX, lakk ut på nett fire dager før de ble offisielle. Bilen som ble vist i Detroit er en kompakt crosscoupé.
I følge Land Rovers internasjonale markedssjef er dette ”merkets fremtid”.
Designet av LRX skal vise hvor alvorlig Land Rover tar oppgaven med å bygge fornuftige og effektive biler for fremtiden, mens de fremdeles byr på alle de egenskapene som kundene forventer.
Stilen på den nye Land Roveren viser en annerledes designretning, men merkeidentiteten ivaretas av grillens design, mørke dørstolper, en flytende taklinje og det McGovern kaller for ”visuell robusthet”. Bilen skal se tøff og robust ut også når det står stille på en parkeringsplass.
Også innvendig har man benyttet seg av materialer som skal vise at man tenker miljø. Skinnet er farget med naturfarger og andre materialer skal være lette å resirkulere.
Selv om bilen ser stor ut, er den faktisk 1 centimter kortere og 25 centimeter lavere enn dagens Freelander. Imidlertid kommer LRX til å dele motorer med storebror, og bygger også på samme chassis og hjuloppheng.
Land Rover har jobbet videre med sitt firehjulstrekksystem ”Terrain Response” som sørger for at dette er en bil som kommer seg frem også utenfor vanlige veier.
For ytterligere å gi bilen et miljøvennlig image kommer den til å bli levert med et stopp-start-system, og lenger ut i produksjonen vil vi helt sikkert se både hybrid og andre løsninger for LRX.