-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nissan GT-R til FIA GT1
Nissans motorsportavdeling, NISMO, bekrefter at de skal delta i FIA GT1-verdensmesterskapet i år. Bilen er basert på en GT-R.
Det er foreløpig to team som får stille til start med Nissan GT-R-biler i det nye verdensmesterskapet. Som samarbeidspartnere har Nismo valgt britiske Sumo Power GT og sveitsiske Swiss Racing Team.
Nismo vil levere teknisk support til begge teamene.
Racing-utgaven av GT-R har en 5,6-liters V8 med 600 hk og et dreiemoment på 650 Nm. Kreftene sendes til bakhjulene gjennom en 6-trinns klikk-klakk-kasse. Bremsene har kombinasjonen karbon-keramikk med 6-pots calipere i alle fire hjørner.
GT1-bilen skal veie ca 1350 kg – nesten 400 kg mindre enn en standard GT-R. Med en prisindikasjon på rundt fire millioner, blir dermed kiloprisen ganske svimlende.
LES: Vi har kjørt Nissan GT-R på bane