-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Finsk frosk
Hva med en finsk Frog eye produsert i Kina – et spesielt utseende kjøretøy på mer enn en måte.
Mange har et kjærlighetsforhold til Austin-Healey Sprite. En bil som kunne kjøpes for ganske vanlige penger da den kom, og som i ettertid fremstår som en fin kjørebil sammenlignet med mye annet fra samme tiden.
En bil man la, og legger, merke til er det også, med sin noe særegne styling, der den kikker på deg med sine froskeøyne.
Så langt har det gjort den første versjonen, Sprite Mk 1, til et samleobjekt, men det er vel kanskje først nå det har inspirert noen til å følge etter. Sjekk ut Norster 600R.
Selv om Norster 600R ser ut som en bil, har den vel så mye å gjøre med en ATV. Det henger trolig sammen med et ønske om å slippe unna krav til kollisjonssikkerhet og utslippstandarder.
Den er altså tegnet i Finland og bygget i Kina.
Under skallet finner man en tosylindret motor på 580 kubikk, som gir ikke altfor avskrekkende 20 hestekrefter.