-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nissan-reprise i rødt
Utrolig hva en ny farge og et nytt miljø kan gjøre. Nissans eldgamle (et år?) Vision Gran Turismo-forslag, så jo plutselig ut som det var produksjonsklart.
Du har kunnet kjøre denne bilen på Nürburgring – og resten av de Gran Turismo-banene du har på Play Station hjemme i stua – siden tidlig i fjor.
Deretter dukket den opp i konkret form på Goodwood for et år siden. Og så egentlig ganske truende ut i sin mattgrå Stealth-farge.
Til Tokyo-utstillingen ble den hentet frem igjen, påført et kledelig lag matt rød farge, og der den sto sammen med alle produksjonsbilene rundt seg, så den faktisk ut som et ikke altfor fjernt konseptforslag til neste generasjon GT-R
Bare tenk tilbake på 240 Z og hele rekken av ganske rå Z-biler. Nissan har en tradisjon for slike biler som de snart burde hedre igjen, og det er sikkert et marked der ute.
Nå ble ikke denne analoge utgaven av et digitalt fenomen beskrevet med noe som kunne ligne spesifikasjoner. Og det er selvfølgelig for meget å håpe på at en eventuell produksjonsutgave skal kjøre skjerm-utgavens drivlinje i reprise: V6 twin-turbo og eldrift av alle fire hjul.
Alle aero-fintene vil imidlertid kunne gjentas, inntakene foran for eksempel, de som styrer luftstrøm gjennom karosseriet. Ikke bare bedrer de de aerodynamiske egenskapene, de er med på å gi hele karosseriet karakter også. Eller den solide hekkspoileren.
Plutselig ble hele bilen mye mer mulig enn den har virket før. Og det er jo sagt høyt at GT-R skal erstattes. Vi kan jo alltid håpe at Nissan hadde en god grunn for å hente den gamle playmobilen frem igjen.