-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Kandidat til kulest
Kan vi håpe vi er inne i en stim? Først Citroën e-Mehari, som de åpenbart mener alvor med. Og så dukker en meget overraskende Bee Bee opp.
Se på denne, ser den ikke ut som et resultat av et meget lykkelig (men selvfølgelig ulovlig) forhold mellom en London Taxi og en solseng på Rivieraen?
At den var plassert på en antydning av sandstrand, med plastbøtte og spade i nærheten, minsket ikke akkurat tanken.
Hvordan skal vi beskrive den – bortsett fra at den er en av kandidatene til Genèves Kuleste, 2016?
Basic
Fire hjul, fire dører (riktignok ekstrautstyr – koster 1190 euro i tillegg) og god plass til fire. Men den finnes bare i tre farger, hvit, blå eller grønn – med mindre du vil betale inntil 1900 euro for en spesialfinish.
Det finnes et kanvas-tak du kan dekke deg mot himmelen med, men ellers er det så basic som det skal være i denne enden av bilmarkedet.
Elektrisk selvfølgelig, ikke særlig sofistikert der heller, du lader rett fra veggen, hurtiglader er ikke tema.
Det er jo det som er hele poenget, med en slik bil har du ikke dårlig tid.
Batteriene er på 10 kWh og gir deg ca. 110 km rekkevidde eller en toppfart på 90 – eller noe midt imellom.
Lettvekter
Det sto faktisk et chassis utstilt også, antakelig for å overbevise oss om at denne søte kjæledeggen hadde en ryggrad på ramme alvor.
Og den nydelige aluminiumkonstruksjonen forklarte også hvorfor hele etablissementet ikke veier mer enn 660 kg selv om batteriene er full-ladet.
Du kan riktignok ikke parkere den på tvers, den måler 340 cm i den retningen. Og så er den like bred som den er høy: 160 cm. 52 prosent av vekten hviler på bakhjulene, men med 20 kW ytelse er jeg redd det ikke er nok til at du finner ut om det betyr overstyrt eller understyrt.
Når du trekker fra elbilkjøpstøtten i Frankrike, koster den deg 21.000 euro der.
Ikke rørende billig, men rørende søt.