-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Lynk & Co, nytt svensk-kinesisk bilmerke
Med kinesiske penger og Volvo-teknologi i bunnen fikk Europa i går et nytt bilmerke: Lynk & Co. SUV-liknende 01 lanseres i Kina neste år og i USA og Europa i 2018. Lynk skal ikke selges av Volvo i Norge, men distribueres via Internett.
Kinesiske Geely avduket i Göteborg i går ikke bare et nytt verdensbilmerke, Lynk & Co, men også det konkrete resultatet av samarbeidet med Volvo: modellen 01, en 4,5 meter lang kompakt-SUV og litt større enn suksessfulle Nissan Qashqai.
Lynks første modell lanseres i Kina i 2017 og er trolig klar for Norge allerede i 2018 eller 2019. Samtidig arbeides det med flere modeller, blant annet en kompakt sedan. Volvos tidligere designsjef, Peter Horbury, har ledet formgivningen av bilene.– I tillegg setter vi opp noen "brand store", hvor kundene kan se og prøve bilene, sier Ola Norberg, informasjonsansvarlig for Lynk til BilNytt.no. Hvor mange slike som vil være aktuelt i Norge foreligger ikke tall på.I forhold til service og reparasjoner har Lynk ikke konkludert, men Nordberg utelukker ikke å benytte Volvos nettverk siden bilene for det meste inneholder Volvo-teknologi.I 2014 opprettet de to teknologi- og utviklingssenteret China Euro Vehicle Technology (CEVT) med avdelinger i Göteborg, Trollhättan og Hangzhou i Kina.Det er dette senteret som har utviklet CMA-plattformen (Compact Modular Architecture) som ligger i bunnen på Lynk modell 01. Neste generasjon av Volvos 40-serie blir Volvos første modell på denne plattformen.Derimot blir Volvos kommende tresylindrede 1,5 liter samt en to liters rekkefirer å finne i 01. Senere ventes både ladbare hybrider og batterielektriske biler fra Lynk.