McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S
Foto: Jon Winding-Sørensen
McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

McLaren 720S Velocity by MSO

Premiere hos McLaren

Når McLaren sier at deres Genève-dronning, 720S, er ny, mener de det. Ny motor, ny monococque, ny aerodynamikk, nytt karosseri og et dashbord som transformerer!

Publisert Sist oppdatert

Andre generasjon McLaren kaller de det – for nostalgikere blir det fjerde. Bruce McLaren bygde også noen gatebiler, og den legendariske Gordon Murray-designede F1 har en evig plass i historiebøkene.

en serie superbiler som startet med 12C i 2011samarbeidet med Mercedes-BenzSuper Serie er navnet de har satt på det som skjer nå. Det skal bli en helt ny familie biler, alle basert rundt det nye, sentrale bærende elementet. Men før vi kommer inn på tall så kan vi jo for eksempel ta en titt på dashbordet før det forsvinner. Når du leverer ungene i barnehaven har du en svær skjerm som forteller alt du vil vite om utvendig temperatur eller hvor økonomisk du kjører akkurat nå. Det gir du blaffen i når du er kommet ut på banen. Tilbake har du en liten skjerm som viser det du trenger. Hvilket gir du er i for eksempel, og om det går fort nok, og hvilket turtall du er i. Her er det forresten en turtallsperre som stopper deg på 8.100 på de laveste girene, men som gir deg enda noen omdreininger på de høye.Forresten – dette er en av de enkleste bilene i denne kategorien å komme ut og inn av. Og så har bilen et ekstremt selskapstricks oppi ermet. Men vent med dette til det blir mørkt. Kjørelysene er diskrete LED-striper, men det som kan se ut som hovedlys er luftinntak som mater både kjøleren og som fører luft til P1-type diffuseren som er med på å holde bilen borrelåst til underlaget.Drivlinje er ren fossil, ingen hybride antydninger her, og i forhold til den gamle motoren er for det første volumet øket til fulle 4 liter, og vi snakker om 47 % felles komponenter med den gamle.Toppfarten er 341 km/t. («Vi er ikke av de raskeste, men hva er raskt? Er det fra 100 til 200? Er det fra null til tohundre til null igjen?»)
Powered by Labrador CMS