-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Elektrifisering hos Honda
Honda føyer seg inn i den grønne rekken og lover: Elektrifisering vil finne veien til alle modellserier.
Og det er ikke bare fremtidsvyer og tomme ord fra Honda-sjef Takahiro Hachigo – elektrifiseringen starter umiddelbart, sa han på dagens pressekonferanse i Frankfurt da han avduket den lille elbilen Urban EV Concept.
– Denne bilen skal være på plass i Europa i 2019, lovte han videre.
Honda Urban EV Concept er basert på en helt ny plattform og kombinerer avansert teknologi med kul design som har tydelige japanske røtter.
Bilen er 10 cm kortere enn Honda Jazz, så jeg har en mistanke om at den kan bli i minste laget for europeisk smak. Det skal nok også mye til at de omvendt hengslede dørene blir med over til produksjonsutgaven.
På globalt nivå regner Honda med at to av tre biler de selger i 2030 er elektriske i større eller mindre grad. I Europa er målet å være på et slikt nivå allerede i 2025 siden interessen er større her enn i resten av verden.
Honda viser også frem sin helt nye CR-V som skal på det europeiske markedet i 2018, og den blir første Honda SUV med hybrid drivlinje som skal selges i Europa.
Vi har fulgt bilen på en lang introduksjonsferd som startet i Japan og USA for snart et år siden, og som på veien har vært innom Australia hvor de avslørte at CR-V kan leveres som syvseter, dog ikke i kombinasjon med firehjulsdrift.
Vi får få detaljer om den hybride drivlinjen bortsett fra at den skal kombinere en 2,0-liters i-VTEC bensinmotor med Atkinsons syklus med elmotoren.
Alternativt kan CR-V leveres med en 1,5-liters turbomotor, men diesel kommer overhodet ikke på programmet i Europa, og heller ingen andre steder så vidt jeg forstår.
Vi får vente på ytterligere detaljer nærmere lanseringen.
Fra før har vi omtalt Jazz som også får et ansiktsløft i høst.