-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
Trives du med operativt lederskap, og en aktiv tilstedeværelse? Bilia Norge søker ny Regiondirektør.
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
Liker du å skru? Vi søker etter lastebil mekaniker i Bergen!
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
Vi søker en proaktiv selger som vil være med å skape varige forhold med våre kunder!
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
Ledig stilling som lastebil mekaniker i Levanger!
-
Saferec AS:
Mekaniker
Vi søker Mekaniker for nymonteringer og service arbeider på Bergingsbiler!
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
Flere ledige stillinger hos Bærum Bilverksted AS, Mekonomen-verksted på Rud i Bærum!
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
Bilia Norge søker Delesjef til nytt sentralt skade- og lakksenter i Røyken næringspark!
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
Vi starter opp verksted i de gamle lokalene til Trysil Bil og søker gode medarbeidere!
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
Vi starter opp verksted i de gamle lokalene til Trysil Bil og søker gode medarbeidere!
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
Vi starter opp verksted i de gamle lokalene til Trysil Bil og søker gode medarbeidere!
-
MECA Service AS:
Mekaniker
Vi starter opp verksted i de gamle lokalene til Trysil Bil og søker gode medarbeidere!
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Vi søker flere mekanikere og lærlinger til Volvo Car Økern!
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Vil du jobbe med service og reparasjoner av tunge kjøretøy?
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
Liker du å løse tekniske utfordringer og vil jobbe med kjente merkevarer?
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge søker nå en ny Field Service medarbeider til vårt kontor i Larvik!
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
Forretningsutvikler Servicemarked i Harald A. Møller AS!
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
Vi søker Mekaniker (med og uten fagbrev)!
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
Stjørdal Auto søker innkjøper bruktbil!
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
Biloppretter på utkikk etter nye muligheter?
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
Ydse Auto AS Sjekkpunkt bilverksted søker Bilmekaniker!
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
Vi søker Biloppretter/Bilmekaniker!
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
Har du interesse for bil? Vi styrker laget og trenger Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
MyCar - hele Norges bruktbilkjede, søker innkjøper av bruktbil med relevant nettverk og høye ambisjoner!
-
Autoringen AS:
Økonomiansvarlig
Har du erfaring fra økonomi/finans og finner forretningsutvikling i bilbransjen spennende?
Mercedes-AMG med familiefokus
Den har vært en dårlig skjult hemmelighet, men nå er Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé endelig offentlig.
Det har lenge vært kjent at Mercedes-AMG holdt på å utvikle et tredje medlem til GT-familien, i tillegg til eksisterende coupé og roadster. Du har fått den servert i form av spionbilder, og på fjorårets Genève-utstiilling sto den som konsept.
Den lange betegnelsen på bilen er egentlig forvirrende, for meg er nemlig en bil med fire dører og stor bakluke en femdørs, men slik er det kanskje ikke i Tyskland?
Og det er primært dette som skiller Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé fra en vanlig Mercedes-AMG GT – sidedørene bak. Den store bakluka er nemlig også på plass på todørs-utgaven.
Baksetet har plass til tre, men man skal antagelig ikke være for lang i overkropp og bein om man skal unngå å stange hodet i det skrånende taket.
Og selv om bilen har plass til fem, så egner den seg ikke om alle skal ha med bagasje. 395 liter er 15 liter mer enn en Golf varter opp med. Legger du ned baksetene øker volumet til 1324 liter.
Slektskapet med de øvrige AMG GT-modellene er slående, men femseteren har fått en annen front med nye lykter og en annen grill.
Førermiljøet er også justert og mer slik vi finner det i nye E-Klassen med to store skjermer, men man kan om ønskelig få bilen levert med tradisjonelle instrumentklokker også.
Tre alternative motorer tilbys – alle bensindrevne.
Minste utgave er Mercedes-AMG GT 53 4Matic+ med treliters rekkesekser som yter 435 hester og har et dreiemoment på 520 Newtonmeter.
Kreftene fordeles til alle fire hjul via en 9-trinns AMG Speedshift girkasse, det gjelder for øvrig alle motoriseringene, og denne gjør null til hundre på 4,5 sekunder og har en toppfart på 285 km/t.
Neste trinn på stigen er Mercedes-AMG GT 63 4Matic+ som benytter AMGs velkjente twinscroll turbo V8 på fire liter. 585 hester og 800 Newtonmeter sørger for at aksen går unna på 3,4 sekunder og at toppfarten er 310.
Har du fortsatt ikke fått nok krefter, så må du gå for Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ hvor samme motor er trimmet opp til 639 hk / 900 Nm. Du rekker så vidt å telle fra 1001 til 1003 før den når hundre (3,2 sekunder) og toppfarten er nå løftet til 315 km/t.
Foreløpig ikke et ord om priser, men så er det også nesten et år til leveringen starter. Fra sommeren kan bilene bestilles, så da må jo også prisene være klare. V8-variantene kommer først, rekkesekseren noen måneder senere.