-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Detroit tar grep
De store bilutstillingene har slitt med manglende oppslutning de siste årene – ikke minst NAIAS, den store amerikanske utstillingen som hvert år avvikles i Detroit. Nå vil de prøve å snu trenden.
Volvo var blant de første produsentene som fortalte at heretter skulle de være mindre synlige på de store bilutstillingene og heller velge alternative måter å presentere sine nyheter på overfor publikum.
De har blant annet benyttet mobile utstillingsenheter som de har utplassert der de potensielle kundene befinner seg.
Flere har fulgt i Volvos fotspor, og ved høstens store utstilling i Paris er det en del store produsenter som glimrer med sitt fravær.
Nå forteller NAIAS (North American International Auto Show) at de fra 2020 tar grep for å bli mer attraktive.
I stedet for å avholde messen i en iskald januar flyttes den til juni. Dermed kan store deler av utstillingen avvikles utendørs i stedet for inne i den trange Cobo Hall som til nå har vært eneste arena.
Mer enn tre kvart million mennesker besøkte Detroit-utstillingen i januar, og man regner med at oppslutningen vil bli vesentlig høyere nå showet flyttes til juni som er en attraktiv måned i Detroit med blant annet Indycar-løp og fyrverkeri på elven.
2019 blir dermed siste gang messen avvikles i januar med pressedager 14.-15. januar. Den er åpen for publikum i perioden 19.-27. januar i tilfelle du skulle planlegge en tur dit.