-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny variant på Karoq
Nå kommer en ny modell fra Skoda for dem som ønsker villmarks-look.
Karoq er siste tilskudd på Skoda-stammen. Og den selger bra – ifølge OFV er det registrert 517 stykker av dem ved utgangen av juli, hvilket gjør den til fjerde mest solgte Skoda-modell etter Octavia, Kodiaq og Superb.
Snart kommer en ny variant for dem som ønsker å fremheve bilens off-road egenskaper – Karoq Scout. Den skal debutere på Paris-utstillingen i oktober, så kanskje blir det mulig å få den på norske skilter innen årets utløp.
Som Octavia Scout kommer også Karoq Scout med firehjulsdrift som standard. Og den har en terrengpakke som gjør det mulig å kjøre videre der asfalten slutter.
Karoq Scout skal tilbys med tre alternative motorer. Bensinutgaven har en 1,5-liters TSI-motor med 150 hk i kombinasjon med 7-trinns DSG automatgirkasse.
I tillegg kan man velge mellom to dieselvarianter, begge på 2,0 liter. I mildeste versjon har den 150 hester og 6-trinns manuell girkasse, men du kan også få den med 7-trinns DSG. Toppversjonen har 190 hk og 7-trinns DSG som eneste alternativ.
Scout-uttrykket kommer til syne gjennom krom og sølvfargede dekorelementer, ekstra skjermbeskyttere og 18-tommers Braga-felger. Om du insisterer får du den også levert på 19-tommere. Sotede ruter og Scout-logoer setter prikken over i-en.
Innendørs har de sorte setene brune kontrastsømmer og Scout-logo. Så får du med multifunksjonsratt i skinn, pedaler med innslag av rustfritt stål og LED-belysning i pakken.
Virtuell cockpit er også standard, sammen med en egen off-road modus på «DNA-velgeren». En LTE-modul og Wi-Fi hotspot sørger for at de ombordværende alltid er online.
Og som en selvfølgelighet er den utstyrt med et antall «simply clever»-ideer og oppbevaringsmuligheter. Bakluken åpnes og lukkes elektrisk ved et tastetrykk, eller ved å føre foten under støtfangeren om du legger på noen kroner når du bestiller bilen.
Så får du variabelt gulv i bagasjerommet, oppbevaringsnett på seteryggene og senterkonsollen, samt en slisse for mynter og holder for multimedia-moduler.
Det skulle ikke forundre meg om mange av Karoq-kundene velger en Scout.