-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny variant på Karoq
Nå kommer en ny modell fra Skoda for dem som ønsker villmarks-look.
Karoq er siste tilskudd på Skoda-stammen. Og den selger bra – ifølge OFV er det registrert 517 stykker av dem ved utgangen av juli, hvilket gjør den til fjerde mest solgte Skoda-modell etter Octavia, Kodiaq og Superb.
Snart kommer en ny variant for dem som ønsker å fremheve bilens off-road egenskaper – Karoq Scout. Den skal debutere på Paris-utstillingen i oktober, så kanskje blir det mulig å få den på norske skilter innen årets utløp.
Som Octavia Scout kommer også Karoq Scout med firehjulsdrift som standard. Og den har en terrengpakke som gjør det mulig å kjøre videre der asfalten slutter.
Karoq Scout skal tilbys med tre alternative motorer. Bensinutgaven har en 1,5-liters TSI-motor med 150 hk i kombinasjon med 7-trinns DSG automatgirkasse.
I tillegg kan man velge mellom to dieselvarianter, begge på 2,0 liter. I mildeste versjon har den 150 hester og 6-trinns manuell girkasse, men du kan også få den med 7-trinns DSG. Toppversjonen har 190 hk og 7-trinns DSG som eneste alternativ.
Scout-uttrykket kommer til syne gjennom krom og sølvfargede dekorelementer, ekstra skjermbeskyttere og 18-tommers Braga-felger. Om du insisterer får du den også levert på 19-tommere. Sotede ruter og Scout-logoer setter prikken over i-en.
Innendørs har de sorte setene brune kontrastsømmer og Scout-logo. Så får du med multifunksjonsratt i skinn, pedaler med innslag av rustfritt stål og LED-belysning i pakken.
Virtuell cockpit er også standard, sammen med en egen off-road modus på «DNA-velgeren». En LTE-modul og Wi-Fi hotspot sørger for at de ombordværende alltid er online.
Og som en selvfølgelighet er den utstyrt med et antall «simply clever»-ideer og oppbevaringsmuligheter. Bakluken åpnes og lukkes elektrisk ved et tastetrykk, eller ved å føre foten under støtfangeren om du legger på noen kroner når du bestiller bilen.
Så får du variabelt gulv i bagasjerommet, oppbevaringsnett på seteryggene og senterkonsollen, samt en slisse for mynter og holder for multimedia-moduler.
Det skulle ikke forundre meg om mange av Karoq-kundene velger en Scout.