-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Sniktitt på nye M-SUV-er
De som var på DTM-løp på Nürburgring i helgen fikk se to nye M-modeller fra BMW, lett kamuflerte.
Hittil har du måttet opp i X5 eller X6 for å få en BMW-SUV fra M Sport, men nå kommer snart løsningen for deg som foretrekker litt mindre SUV-format. Ikke bare én, forresten, men to.
For under helgens DTM-løp viste den BMW frem prototyper av X3 M og X4 M i sine rette omgivelser. Det er jo nettopp på Nürburgring bilene deres perfeksjoneres for å få frem de mest sportslige egenskapene.
På tross av den psykedeliske kamuflasjen ser vi at bilene har store luftinntak og optimalisert aerodynamikk slik vi er vant med på ekte M-modeller. Og jeg er overbevist om at publikum som opplevde bilene i aksjon ikke kunne unngå å høre snerret fra de fire store enderørene.
Her kommer direkte utfordrere til Porsche Macan Turbo, for selv om BMW foreløpig er sparsomme med detaljer om de nye modellene, avslører de at de er utstyrt med rekkeseksere med Twin Power Turbo-teknologi.
Trolig krefter nok til å matche Macans 400 hester.
Les vår prøvekjøring av Macan GTS
Og så får bile en variant av M xDrive-teknologien som først ble introdusert i nye M5, noe som garanterer lystige kjøreegenskaper. En aktiv M bakdiff skal sørge for dynamikk i svinger og det BMW betegner som uovertrufne kjøreegenskaper i segmentet.
Foreløpig nevner ikke BMW noen lanseringsdato, men den ligger neppe langt inn i fremtiden, for de medgir at produksjonen allerede har startet.