-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nytt bybil-innslag
Det vil bli mange debutanter i Genève i år. E.Go, elektrisk og svært kompakt, er blant de mer spennende.
e.Go er en elektrisk bybil som springer ut fra de samme folkene og det samme miljøet (Universitetet i Aachen) som skapte StreetScooter.
Og det er i hvert fall et produkt som blir tatt på alvor nå.
Foreløpig er ikke e.Go noen faktor i bilindustrien, men se ikke bort fra at denne også er kommet for å bli.
Det er halvannet år siden vi traff den første gang. Etter det har et tett samarbeid med ZF gjort at de første personbil-utgavene, e.Go Life, skal i produksjon i april/mai i år.
Til Genève har de sikkert med seg Life, men det de er spesielt begeistret for nå er en sportsbil-variant av Life (jeg har vel egentlig litt vondt for å se for meg den), og en luksusutgave av kompaktminibussen Mover.
Vi har sett den også tidligere, men når de sier luksusversjon betyr det vel at den 465 cm lange boksen blir utstyrt som et mobilt konferanserom, eller som stuen hjemme hos deg – men fremdeles med ratt og pedaler.
Autonomi tilhører ikke førsterekken her.
Med Mover jobber e.Go og samarbeidspartnerne for å få den i produksjon april neste år.