-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Oslo Motor Show proppet med godbiter
Det var tilløp til dramatikk da en skrapelyd fra frontspoileren til 180 millioner kroner McLaren GTR Longtail i all tydelighet indikerte at bilen hadde bakkekontakt på vei inn i utstillingshallen til helgens Oslo Motor Show. Et par bordbiter fikk pulsen ned på de som jobbet med bilen og den rullet pent videre.
Det tiende Oslo Motor Show er i ferd med å ta form. Aldri har showet vært mer omfattende og mangefasettert enn i jubileumsåret. Aldri har godbitene vært flere og aldri har så mange klubber deltatt for å speile bredden i det norske motormiljøet.
For selv om BMWs historiske avdeling har bladd opp fire godbiter som knapt har vært mulig å fysisk stå nær tidligere som nevnte McLaren GTR Longtail, den originale Minien til Mr. Bean – bilen med lenestol på taket, en 700 hk X5 med SUV-rekord fra Nordsløyfa og endelig BMWs første og eneste 7-serie med 16 sylindre, er det likevel mekking i små og store garasjer landet rundt som bærer Oslo Motor Show.
Her er Ford-klubbene samlet på Ford-torget, her er alle de fire Mazda-variantene av MX-5 som etter lanseringen for 30 år siden ikke bare har gjort den lille roadsteren til verdens mest kjøpte, men også til et fullt realiserbart prosjekt for de fleste bilentusiaster.
På Oslo Motor Show finner du naturligvis de mange byggeprosjektene som konkurrerer om å bli Nordens flotteste bil, men du finner også de klassiske bruksbilene som mange av oss vokste opp med og som vi husker med glede. Når så du sist en Ford Taunus? Den var tross alt en av de mest kjøpte bilene i 1970-årene.
Motstykket er 1953 Cadillac Eldorado. Bilen ble et par uker etter lanseringen brukt til å frakte president Dwight D. Eisenhower under hans innsettelsesparade. Cadillac bygde kun 532 eksemplarer av denne bilen som kostet det dobbelte av andre Cadillac-modeller.
Naturligvis håper vi du stikker innom Bil/BilNorges stand. Du finner oss rett innenfor døren i hall D, og om du ikke skulle få øye på oss, så kan du ikke unngå å høre lyden når Henry Harrfeldt fyrer sin splitter nye McLaren 720S Spider.
Bare lyden av denne superbilen er verd hele turen til Lillestrøm.