-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mini med en-boks
Plutselig, i BMWs NexGen-serie, dukker det opp et forslag fra Mini som de kaller Urbanaut. Miniens far, Alec Issigonis, ville nok likte det.
Den logiske utviklingen av Minien ville jo vært en en-boks konstruksjon, som den Mini viser bilder av nå.
Alec Issigonis, som skapte den opprinnelige Minien for mer enn 60 år siden, ville garantert applaudert.
Nå man endelig er kommet dit at man kan legge alt under gulvet og bruke resten til folk og bagasje, er jo den mest logiske formen en kube.
Men det ville de fleste av oss kanskje reagert på, dersom alle linjene var rette og alle flatene var flate.
Derfor trenger man litt designmessig oppmykning.
Vi har hatt mange eksempler på en-boksere. Renault Espace for eksempel, eller den tidligste Fiat Multipla, så egentlig er det på tide at Mini, som opprinnelig var den mest effektive av dem alle i plassutnyttelse, endelig også skulle komme tid.
Foreløpig er det ikke sagt et ord om hva dette egentlig er, bortsett fra at du finner det på Twitter med #MINIVisionUrbanaut og noen fantasibilder med jungelmotiv.