-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er neste generasjon Range Rover
Opprinnelig en favoritt for britisk adel, men gjennom årene har Range Rover fått mange venner verden rundt. Nå er en ny generasjon under utvikling.
Disse bildene er tatt på og ved Nürburgring og viser neste generasjon Range Rover med kodenavn L460 i normal og lang utførelse.
I dagens versjon er akselavstanden strukket rundt 20 cm i den lange utgaven som også er mer luksuriøs og eksklusiv enn den ordinære. Vi regner med forskjellen vil bli tilsvarende i 2022-versjonen som her er avbildet tungt maskert.
Ifølge våre kilder skal bilen presenteres på våren mens salget av 2022-modellen startet på høsten. En ny Range Rover Sport vil følge rundt et år senere.
Bilen skal bygges på en nyutviklet plattform med betegnelse MLA (Modular Longitudinal Architecture) som også skal ligge under neste generasjon Jaguar XJ og flere modeller fra de to merkene i fremtiden.
Plattformen er klargjort for batterielektriske biler i tillegg fossildrevne og hybrider. JLR har allerede avslørt at de satser tungt på elbiler fremover, og det er forventet at luksussedanen XJ først kommer som elbil når den presenteres i løpet av 2021.
Med hensyn til Range Rover er det ventet at den først lanseres med de nye rekkesekserne med mild hybridteknologi som allerede tilbys i dagens Range Rover.
Modellen kommer også som ladbar hybrid, men neppe som ren elbil i første omgang. Den ladbare hybriden forventes å ha en elmotor på hver aksel mens dagens kun har én elmotor. Dermed kan effekt og dreiemoment økes fra dagens 404 hk / 640 Nm.