-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Hondas kompakt-SUV for Europa
Honda har i dag vist neste generasjon HR-V i europeisk innpakning. Den blir elektrifisert, men ikke ladbar.
Tidlig på nyåret viste spionbilder av denne, og i februar kom de første offisielle bildene som avslørte at nye HR-V får en tiltrekkende design.
Modellen som skal selges Europa får tilleggsbetegnelse e:HEV som bekreftelse på at den er utstyr med Hondas hybridløsning.
Som i Jazz e-HEV benyttes en 1,5-liters bensinmotor og to elmotorer. Maks effekt i nye HR-V er 131 hestekrefter og maks dreiemoment 253 Newtonmeter.
Bilen er ikke ladbar, så batteriet er lite og elmotorene er der for å gi ekstra effekt under akselerasjon og sørge for et moderat forbruk. Hvor moderat vet vi foreløpig ikke.
Ifølge Honda er bilen 20 mm lavere enn forgjengeren samtidig som bakkeklaringen er økt med 10 mm. Kombinert med 18-tommers hjul og kortere overheng foran skal det ifølge Honda gi bilen et tydeligere SUV-preg.
Honda har tatt flere grep for å bedre oversikten fra førersetet, som å heve setet med 10 mm, designe vinduer som slipper inn mest mulig lys og i utformingen av instrumentpanel og panser. I tillegg er speilhusene montert lavere.
Honda-spesialiteten Magic Seat er på plass i nye HR-V, en løsning som gjør at du i tillegg til å legge ned bakseteryggene også kan løfte sitteputene for å gi plass til en jukkapalme eller noe annet høyt i baksetet.
De hevder også utformingen av bakluka og bagasjerommet gjør det mulig å frakte to terrengsykler med demontert forhjul stående baki der.
Nye HR-V er på plass hos din nærmeste Honda-forhandler mot slutten av 2021.