-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Endelig: Watt debuterer
Kan du tenke deg et mer opplagt navn for en elbil enn Watt? Først nå, langt uti 2021 debuterer en med det navnet.
Det er på et lite sted, nesten så langt sør i England som du kan komme, vi finner disse ferske Watt-folkene.
Det har utviklet en skateboard-arkitektur, veldig skalerbar og veldig brukbar for mange typer påbygg, ikke minst nyttebiler til by- og kommunal-formål.
Men for å skape litt oppmerksomhet rundt innsatsen har de valgt en veldig attraktiv, kompakt liten coupé som første opus.
De gjør omhyggelig oppmerksom på at de ikke har noe med Porsche å gjøre, samtidig som de ikke legger skjul på at 356 (Bombe!) er den åpenbare inspirasjonen.
Det er egentlig ikke mye å fortelle om denne. Bortsett fra at aluminium plattformen ser ganske innovativ ut.
Til denne bilen har de nøyd seg med batterier på 40 kWt – da holdes i hvert fall vekten på under 1000 kg.
(Glem EuroNCAP, denne bygges under European Small Series Type Approval slik at den slipper sånt tøv som å måtte bli slengt i veggen).
Den har to motoralternativer: enten 80 eller 120 kW. Motoren er uansett plassert i midten og driver bakhjulene.
Dersom teoretisk rekkevidde avgjør kjøpsbeslutningene dine så vit at de har fått denne til 350 kilometer under WLTP.
Jeg ville aldri kjørt den slik, for den ser jo ut som den er klar til å by på litt moro.
På den annen side: mer enn 100.000 euro sikrer litt respekt.