-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nå kan du bestille den heftige Mach-E GT
Norske kunder har tatt godt imot Mustang Mach-E. Nå åpner Ford for bestilling av toppmodellen med inntil 487 hestekrefter.
I første halvår ble det ifølge OFV registrert 2718 nye Ford Mustang Mach-E på norske skilter, den var øverst på statistikken i mai og nummer to bak Tesla Model 3 i juni.
Les vår prøvekjøring av Mustang Mach-E
Nå kommer modellen for dem som ønsker maksimalt med krefter. Mustang Mach-E GT har hele 465 hestekrefter og maks dreiemoment på 830 Newtonmeter. Via en boost-funksjon henter man ut ytterligere fem prosent over en kort periode.
Nye Mustang Mach-E GT er utstyrt med to elektriske motorer, firehjulsdrift, avanserte MagneRide adaptive dempere som justerer seg etter valgt kjøremodus og et bremsesystem fra Brembo.
Ford lover at kombinasjonen gir fantastiske kjøreegenskaper. Mach-E GT kommer også med en unik drivlinjekalibrering som gjør at mer av dreiemomentet blir fordelt til bakhjulene sammenlignet med de andre Mustang Mach-E med firehjulsdrift.
Den kommer også med et nytt kjøremodus, «Helt utemmet», som er utviklet for å balansere bruken av krefter og dreiemoment for best mulig rundetider på bane.
Bilen er priset fra 635.000 kroner, men det kommer også en egen lanseringsmodell i begrenset opplag.
Ford hevder at Mustang Mach-E GT i praksis har alt utstyr som standard, man velger kun farge og eventuelt panoramatak.
På lanseringsutgavene av Mach-E GT som først blir tilgjengelig for bestilling er bilen allerede utstyrt med panoramatak og i fargene Grabber Blue, Cyber Orange og Dark Matter Grey. Disse topp utstyrte lanseringsmodellene koster fra 658.000 kroner.
Leveringene av nye Mustang Mach-E GT estimeres å starte mot slutten av året/tidlig i 2022.