-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Ny "terrengvogn" fra Mercedes
Mercedes-Benz lanserer nå løsningen for dem som ønsker bedre fremkommelighet enn de får i en tradisjonell stasjonsvogn, men som ikke ønsker SUV.
Audi og Volvo har hatt denne løsningen lenge i sine Allroad og Cross Country varianter, men først i 2017 lanserte Mercedes sin E-Klasse All Terrain. Nå følger de opp med lillebror C-Klasse All Terrain.
Bilen er basert på C-Klasse stasjonsvogn. Den har firehjulsdrift som standard og har fått bakkeklaringen økt med cirka 40 mm. I tillegg har bilen to off-road kjøremodi, «skliplater» foran og bak og ekstra beskyttelse rundt hjulbuene.
Ellers har bilen de samme egenskapene som den nye generasjonen av C-Klasse.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, men C-Klasse All Terrain lanseres med to alternative firesylindrede motorer – en for bensin og en for diesel, begge med mild hybridteknologi. Trolig betyr det C 300 og C 300 d.
Sammenlignet med C-Klasse stasjonsvogn er lengden økt med fire millimeter mens beskyttelsen rundt skjermene øker bredden med 21 mm.
Standard hjulutrustning er 17-tommere med dekk i dimensjon 225/55 R17, men Mercedes tilbyr også felger på 18 og 19 tommer.
Innvendig plass og bagasjerom er som på stasjonsvognen, hvilket innebærer et bagasjerom på 490 liter som øker til 1510 liter når baksetene med 40:20:40-splitt legges ned.
All Terrain-modellene er basert på utstyrsnivå Avantgarde med vindusrammer og takrails i børstet aluminium.
I tillegg til de vanlige kjøremodi, Eco, Comfort, Sport og Individual har All Terrain to modi for røffere underlag.
Offroad er løsningen når du befinner seg på grus- og snø-belagte veier mens Offroad+ med DSR (Downhill Speed Regulation) anbefales for røffere og brattere terreng.
Som vi fortalte da vi nylig viste spionbilder av denne bilen skal den debutere på bilutstillingen i München i september.