-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
BMW setter komfort på sidelinjen
BMW er i ferd med å utvikle en hardcore M4 coupé. Dermed tar de opp en gammel tradisjon.
En ny generasjon M3 og M4 er ferske på markedet. Du får dem i basis- og Competiton-utgaver med henholdsvis 480 og 510 hestekrefter, og for første gang kan toppmodellen leveres med M xDrive som lar sjåføren velge mellom drift på alle fire eller kun bakhjulene.
Men det du ser på disse bildene er langt mer eksklusivt enn en vanlig M4. Det dreier seg nemlig om at BMW vekker til live en klassisk betegnelse som har ligget i dvale siden 2004 – CSL – som står fror Coupe Sport Lightweight.
Sist vi hadde en CSL var i perioden 2002 til 2004 da det ble produsert en serie på 1400 biler basert på E46-generasjonen av M3. En CSL kvitter seg med all unødvendig vekt samtidig som den får en del eksklusive detaljer.
Bilen på bildene røper den er en CSL gjennom en ekstra stor leppe med justerbare elementer i front. Bak avsluttes det hele med en «duck-style» spoiler på bagasjeromslokket og en redesignet diffuser.
Ny grill og med ekstra luftinntak skal sørge for godt med kjøling av motor og bremser, og du kan regne med interiøret er strippet og kun inneholder et par racingstoler, belter og muligens et racingbur for dem som ønsker det.
Det blir interessant å se om BMW går for firehjulsdrift som i Perfomance-utgaven, eller om de gjør bilen mer puristisk med bakhjuldift.
BMW M3 CSL kommer trolig på markedet i løpet av 2022, kun som todørs coupé og i et meget begrenset opplag.