-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Klassisk, men helt ny
Land Rover har lansert femte generasjon Range Rover. Den er helt ny, men likevel lett gjenkjennelig.
I første omgang leveres nykommeren med bensin- og dieselmotorer, men snart følger alternative drivlinjer.
Land Rover var en periode under vingene til BMW, og tilknytningen til Bayern er til stede med lanseringen av den nye toppmodellen hvor de kraftigste modellene får twin turbo V8-motorer fra BMW på 530 hk / 750 Nm som tar deg til hundre på 4,6.
Alternativet er Land Rovers egne turbomatede bensin rekkeseksere med mild hybridteknologi og 360 eller 400 hk samt 6-sylindrede dieselmotorer på 250, 300 eller 350 hk.
En ladbar hybrid vil snart følge mens en helelektrisk modell står på programmet for 2024. Foreløpig uten at vi får det minste snev av tekniske data.
Plug-in versjonene skal leveres i to styrkegrader med enten 510 eller 440 hestekrefter, og en batteripakke på 38,2 kWt skal sørge for elektrisk rekkevidde på inntil 100 km.
Trenger du ekstra god plass så bestiller du utgaven med lang akselavstand og inntil syv seter. Det kommer også en påkostet spesialutgave med tilleggsbetegnelse SV som spesialistene hos Special Vehicles har perfeksjonert.
Selvsagt vil terrengegenskapene leve opp til Range Rovers gode rykte med seks valgfrie programmer tilpasset underlag og føreforhold og inntil 30 cm bakkeklaring.
Du finner priser og tekniske data i vår nybilbase