-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Offensiv Opel
I dag avgjør Opel her hjemme hvilken form GMs europeiske prøvekjøringskampanje skal få. Skal man dømme etter dimensjonene den er gitt på andre markeder, snakker vi om den største prøvekjøringsinnsatsen så langt fra noen norsk importør.

Det er ennå ikke klart hvilken form kampanjen vil bli gitt i Norge, men de store linjene avgjøres på et møte i dag. Det som allerede ser ut til å være klart er at vi snakker om flere hundre biler som importøren stiller til disposisjon for sine forhandlere, og at forhandlerne en periode jobber mer for å få folk bak rattet enn med noen andre oppgaver. Sannsynligvis kommer vi til å snakke om at bilene blir stilt til publikums disposisjon for ganske lange perioder, og vi ser ikke bort fra at det kan ligge en gevinst eller to – eller noen andre incitamenter – i bunnen for det hele.
Midt oppi et miljø som preges av rabatter og underlige tilbud er dette en renslig og meget konstruktiv måte å markere et merkenavn på. La oss bare håpe Opel ikke roter det til (det er ikke så lenge siden Opel i Tyskland annonserte med "Den første bilen med G-punkt!" 80 prosent av de spurte kvinnene sa at de følte at Opel ikke tok kvinner på alvor), men at de får forhandlerne til å følge ABC i prøvekjøringsforberedelser og -oppfølging, slik at de virkelig får noen resultater ut av dette.
Det er forresten viktig å minne om at Opel hadde tredjeplassen på personbilstatistikken før den nye kampanjen setter i gang. Det er ikke på grunn av 200 (eller hvor mange det blir) nyregistreringer at de kommer på pallplass. Men det er kanskje aktiviteten som vil hjelpe dem til å holde seg der.