-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nå kommer Volvos treere
Volvo lanserer nå sin første tresylindrede motor. Motoren er modulbasert og skal først tilbys i XC40.
Drive-E3-motoren, med et slagvolum på 1,5 liter og direkteinnsprøyting, er basert på samme moduldesign som de firesylindrede motorene. Disse skal også produseres på et felles samlebånd ved Volvos nye motorfabrikk i Kina.
Bensinmotoren får betegnelse T3 og leveres i kombinasjon med sekstrinns manuell girkasse. Neste år vil en åttetrinns automat tilbys som alternativ. Foreløpig får vi ingen detaljer om ytelser, men tretallet i betegnelsen indikerer rundt 150 hester.
I startfasen tilbys XC40 med to firesylindrede alternativer, D3 med 150 dieselhester og T4 som er en 190-hesters bensinmotor.
Les våre førsteinntrykk etter å ha prøvekjørt nye XC40
Den tresylindrede motoren er designet for integrasjon med Twin Engine ladbare hybrider. Volvo lover mer informasjon om en ladbar så vel som en ren elektrisk modell i XC40-familien i nær fremtid.
Les også: Volvo mot full elektrifisering
Volvo tilbyr nå også nye utstyrsnivåer til XC40, inkludert innstegsnivået Momentum, et sportslig R-design og det luksuriøse nye Inscription.