-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sammenleggbare Mercer
Mercedes-Benz har nylig presentert en ny sykkel-kolleksjon. Det unike er at de hel-dempede syklene er sammenleggbare og får plass i bilens bagasjerom.
På tross av foldemekanismen er syklene svært solide. Det finnes fire forskjellige modeller i Mercedes-kolleksjonen, to av modellene, en heldempet mountain bike og en gatesykkel er utviklet for voksne av begge kjønn. I tillegg er det utviklet to juniorvarianter med henholdsvis 24-tommers ramme for aldersgruppen 7 til 11 år og en 26-tommers ramme for de mellom 10 og 14.
Voksen-utgavene finnes med rammestørrelser på 44, 49 og 54cm. Mountain biken er utstyrt med 27-trinns Shimano gir mens gatesykkelen har 24 gir fra samme produsent. Rammene er utført i aluminium og veier, inkludert foldemekanismen, i underkant av 3kg. Syklenes totalvekt er på mellom 14 og 18kg, og i følge Bilforlagets sykkelekspert Knut Skallerud er det ganske tungt.
Men praktisk er det å slippe sykkelstativ eller stor varebil for å frakte med seg sykkelen på ferie. En selvsagt forutsetning er da at bagasjen blir stående igjen hjemme, for mesteparten av bagasjerommet opptas av tohjulingen. Ooops!