-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Tips og sjekkliste
De tre beste tipsene!
Sjekk hva det koster å forsikre bilen før du bestemmer deg. Du kan få prissjokk – særlig om bilen er med turbo og du er ung og uten stor forsikringsbonus.
Ingen kjøper TT for å ligge bakerst i køen. Mange biler er hardt kjørt og det er derfor behov for ekstra teknisk kontroll.
Sjekk biler som er bruktimportert ekstra grundig. Få dokumentert at bilen har ESP.
Sjekkliste:
Motor
Bilene laget fra 2001 til 2003 skal ha skiftet coilen – sjekk at det er gjort. Ellers er motorkvaliteten god.
Elektrisk
Sjekk grundig elektriske vinduer og at varsellyset for ESP ikke lyser i utide.
Gear
Sjekk at bilen er like enkel å få i revers som forover. Dårlig synkroniseringen for revers kan koste deg dyrt.
Interiør
En av de beste i klassen. Smakfullt og sportslig uten å virke harry. Sjekk at setene fortsatt er myke og behagelige.
Dekk/hjul
Sjekk at felgene ikke har skader og at det er tilstrekkelig mønster på alle åtte dekk, pluss reservehjulet. Audi TT har dekkdimensjon 205/55R16 (225/45R17 på turbo), ikke akkurat billigdekk.
Bremser
Sørg for at bilen har nye bremseklosser og at skivene ikke har skader.
Fjæring
Multi-link aksel gir ikke problemer om bilen er normalt vedlikeholdt. Gir god stabilitet i kombinasjon med ES, men er dyrt å reparere.