-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg
Ja, takk begge to
Vi har nevnt det tidligere, på dette nivået spiller ikke prisen noen vesentlig rolle. Derfor tar vi gjerne begge to. Spøk til side, prisforskjellen på en halv million er en viktig årsak til at Lexus går glipp av en plass alene på toppen. Hvis du skal bruke maksimalt 1,5 millioner på bil, er S320 CDI et valg som gir deg moderne og avansert luksus, høy nyttelast og en motor med imponerende moment.
Med nærmere to millioner i lommeboka, kan du trygt la valget falle på Lexus LS600hL. Overdådig luksus, kjempekrefter – og et miljøalibi på
kjøpet. Bilen nytes best i baksetet. Bagasjeplassen er begrenset, og det er like greit, for tillatt nyttelast er "spist opp" av tre passasjerer.
Uansett valg, du er nesten sikret å være alene i gata om et slikt statussymbol, med mindre du bor på Bygdøy Kongsgård. Lexus har håp om å selge ti flaggskip i år, mens Bertel O. Steen tar mål av seg til å komme opp i nærmere 80 S-Klasse.
LES VIDERE:
- Lexus LS600hL- Mercedes-Benz S320 CDI
- Tekniske data