-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Etterlengtet fra Honda
Lanseringen av en ny generasjon Civic Type R nærmer seg. Men en annen nyhet Honda slipper i dag er vel så viktig.
Vi har kolleger både i Tokyo og Los Angeles denne uka for å overvære de internasjonale bilutstillingene der. Men de får også se nærmere på modeller som ikke står på utstillingene, som neste generasjon Honda Civic Type R.
Her er bilder og video fra tester den spreke Civicen har gjennomført den siste tiden, og det begynner også å lekke ut detaljer om hva vi har i vente når bilen lanseres i 2015.
Den får en nyutviklet direkteinnsprøytet 2,0-liters V-Tec Turbo-motor. Motoren er et nytt medlem av Hondas Earth Dreams Technology familie.
Vi loves en effekt på i overkant av 280 hestekrefter, men motoren skal likevel greie å innfri de strenge utslippskravene i EU6. Vi vil nok også få den servert i mer siviliserte versjoner.
Se hva Hondas WTCC-fører Gabriel Tarquini synes om nye Civic R
Men langt viktigere enn en ny nisjemodell, er at Honda nå lanserer små turbo bensinmotorer. Det er noe alle de japanske produsentene har manglet i porteføljen sin.
I tillegg til 2,0-literen som skal benyttes i Civic R, lanseres en tresylindret 1,0-liter og en firesylindret 1,5-liter.
Foreløpig får vi ikke oppgitt noen spesifikasjoner, men Honda sier de små turbomotorene, sammen med den nye 1,6-liters dieselmotoren og hybridteknologi, vil bli å finne i en rekke av deres globale modeller i årene fremover.
Vil du se litt mer banekjøring? Værsågod: