-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er en forsmak på BMW X7
Det er ikke uvanlig at det lekker ut bilder i forkant av en introduksjon, men her får vi et meget godt inntrykk av hva BMW skal avduke på Frankfurt-utstillingen neste uke.
OPPDATERT MED OFFISIELLE BILDER
Vi vet at en X7 er under utvikling, og at produksjonen starter er i løpet av 2018 ved den gigantiske SUV-fabrikken i Spartanburg, South Carolina. Det har vi blant annet avslørt gjennom spionbilder her på BilNorge.
BMW har heller ikke lagt skjul på at de har investert tungt i det amerikanske anlegget for å gi plass til en ny toppmodell.
I Frankfurt skal BMW avduke det de omtaler som X7 iPerformance Concept, og tradisjonen tro kan vi regne med at det endelige produktet ligger tett opptil konseptet.
Bimmerpost har klart å få tak i bilder i forkant av avdukingen, og vi ser ganske tydelig at BMW her går mer drastisk til verks med hensyn til design enn de har gjort på lenge. Det har ellers vært vanlig at man må sette ny og gammel modell ved siden av hverandre for å se endringene de siste årene.
X7 blir BMWs første SUV med tre seterader, men disse bildene røper også en helt ny front og hekk og markante profiler langs sidene. Nyregrillen er mer dominerende enn noensinne, og fremheves ekstra godt av de lave lyktene som strekker seg rundt hjørnene.
Interiøret ser nesten produksjonsklart ut med en stor, sentralt plassert skjerm øverst på dashbordet og digitale instrumenter i stedet for tradisjonelle klokker.
Legg merke til det ekstra dekselet foran førerdøren som indikerer at bilen har stikkontakt. Det bekreftes også av betegnelsen "iPerformance". Trolig er den en ladbar hybrid snarere enn en elbil, for BMW har fortalt at deres første helelektriske SUV skal baseres på X3 og komme på markedet i 2020.
BMW oppgir ingen tekniske data siden bilen er et konsept.