-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Teppet av ny Th!nk
Da vi stakk innom Th!nk i Genève mandag kveld, fikk vi streng beskjed om at de ikke skulle vise sitt nye konsept før onsdag ettermiddag. Men nå er bilen plutselig avduket likevel.
Rask aksjon
På tross av henstillinger fra stressede medarbeidere på Th!nks stand, valgte vi å publisere de aller første bildene av den nye konseptbilen her på BilNorge mandag kveld. Det kan se ut som det satte noen i sving. For nå er konseptet plutselig avduket. Og vi kan presentere nye, fine bilder.
Th!nk Ox er betegnelse på konseptet som er basert på en ny, fleksibel plattform. Slik den står i Genève kaller Th!nk bilen en 5-seters crossover, men den kan også danne grunnlag for andre karosseriformer for ulike markeder i Europa, Nord-Amerika og Asia.
Spaceframe
Alle er selvsagt basert på elektrisk drift. Og en spaceframe inneholder bilens sikkerhetssoner og batteriene sentralt plassert i to separate rom i gulvet.
Th!nk Ox vises i to utgaver, som MPV og crossover coupé. Førstnevnte har større lastekapasitet og enklere adkomst og anbefales derfor brukt til for eksempel taxi i urbane, miljøsensitive områder.
Forskjellige batteripakker kan benyttes etter som hvilke egenskaper man ønsker å prioritere – ytelser eller rekkevidde.
Så kanskje vi får se flere modeller fra Aurskog i årene fremover.