-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Slik blir neste A6
Audis populære A6 er snart moden for utskifting. Våre illustratører har manet frem bilder av den nye.
Det var i 2004 dagens A6 kom på markedet, og siden har den vært gjennom en ansiktsløftning og flere oppdateringer under skallet. Men etter at Mercedes har lansert sin nye E-Klasse og BMW sin nye 5-serie, må A6 fornyes for å henge med i toppsjiktet.
Spesialistene hos Carparazzi har laget datamanipulerte illustrasjoner av både Limousine og Avant basert på de opplysningene de sitter på.
LES: Vår prøvekjøring av Audi A1
LES OGSÅ: A1 i Minis fotspor - fremtidsvisjoner
Vi kjenner igjen detaljer fra nyere Audi-modeller som A4 og A1. Profilen med høye skuldre viser likhetstrekk med A8, og det er også denne modellen den deler plattform med. Interiøret er ganske likt det som benyttes i A7 som vi nylig var med og avduket.
LES: Vår prøvekjøring av Audi A8
SE: Audis nye A7
Ifølge pålitelige kilder kommer A6 sedan på markedet i mars 2011 mens stasjonsvogna følger etter et halvt år senere. Den tredje variant, A6 Allroad, kommer først i 2012.
Utstrakt bruk av aluminium skal få ned vekten med inntil 150 kg. Stasjonsvogna får et av klassens største bagasjerom, og et skyvbart baksete lar deg velge mellom maks komfort for passasjerer eller størst mulig bagasjerom.
Motorene blir oppdaterte versjoner av dagens, selvsagt klare for utslippskravene i Euro5 som innføres fra 2011. Det blir et stort utvalg av både bensin- og dieselmotorer, de fleste med pustehjelp.
LES: Vår prøvekjøring av Audi R8 V10 Spyder
Vi som foretrekker S tronic girkasser (Audis betegnelse på dobbel clutch girkasse) fremfor Tiptronic, kan se frem til nye kombinasjoner - med og uten quattro.