-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Suzuki tilbake til røttene
Suzuki har nå sluppet de første bilene av helt nye Jimny. Det lille sjarmtrollet kan på sikt bli aktuell for Norge.
Vi hadde spionbilder av denne for et halvt år siden, og da fortalte vi også litt om bakgrunnen til modellen.
Det var ikke uten grunn vi omtalte den som en krympet Geländewagen, og tittelen blir ikke mindre passende nå som vi ser den i produksjonsdrakt.
Her er det retrodesign for alle penga, høy bakkeklaring, firehjulsdrift og reservehjul på bakdøra.
Den kan lakkeres etter den sedvanlige nesten-sort-til-nesten-hvitt skalaen som preger de fleste nye biler i dag, men jeg ville utvilsomt valgt et av de to friske innslagene – den grønne eller den knallblå.
Selv om vi ikke får noe interiørbilde i denne omgangen, så lover Suzuki at det blir praktisk, elegant og «down-to-earth.
«Den norske importøren har lovet at bilen kommer til Norge i løpet av høsten, så det er bare å glede seg. Kanskje de burde legge ut en reservasjonsliste?»
Dette skrev vi i går, basert tidligere samtaler med PR-ansvarlig Lars Havre hos den norske Suzuki-importøren.
Men nå har vi fått ny informasjon om at så ikke et tilfelle. Havre og hans organisasjon er svært entusiastiske til nye Jimny og skulle gjerne fått den på programmet så snart som mulig. Men drivlinjene den kommer med i første omgang og overgangen til WLTP gjør at de avventer inntil videre.
Suzuki har jo allerede en «hybrid light» løsning i nye Swift, og en ladbar hybrid er nok heller ikke langt unna, så forhåpentligvis snakker vi bare om en liten forsinkelse før bilen er aktuell for Norge.