-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
SUV-kampen
Endelig er Honda startklar med hybrid CR-V. Samtidig går Toyota til angrep med ny og forbedret RAV4, mens Mitsubishi posisjonerer seg med oppgradert Outlander. Det er duket for SUV-kamp.
Først publisert i Bil 4-2019.
Diesel? Bensin? Hybrid? Ladehybrid, eller ren elbil? Blant SUV-ene er valgmulighetene nå så mange at det er lett å gå surr.
SUV-ene har de siste årene overtatt plassen som den viktigste bilklassen foran kompaktbilene. Mer enn hver tredje som handler ny bil velger SUV, og selv i denne bilklassen setter nå elektrifiseringen tydelig preg på kjøpernes valg.
Månedens test inneholder derfor tre høyaktuelle SUV-er: To, Mitsubishi Outlander og Toyota RAV4, i posisjon for å forsvare høye volum mot utfordrer Honda CR-V, alle med tydelige el-innslag for å møte EUs skjerpede krav til CO2-utslipp gjeldende fra 2021.
Testen er kjørt før Toyota kunne levere ny RAV4 med firehjulsdrift. 82,9 prosent av de som kjøpte RAV4 i fjor valgte 4x4. Mens 2WD-utgaven kun trekker 800 kg etter tilhengerkroken, trekker 4WD-varianten 1650 kg.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Del 3
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.