-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Gladnyhet fra Ford:

Nysatsing i Europa - bekrefter investering i nye modeller
Nyheten skaper ny motivasjon blant europeiske Ford-forhandlere, som har savnet erstattere for modeller som Mondeo og Fiesta.
Ford skal investere på nytt i personbilsegmentet i Europa, noe som skaper stor lettelse blant forhandlere og deres ansatte, som har følt på uvisshet en tid.
Christoph Herr, administrerende direktør for Ford i Tyskland, Østerrike og Sveits, bekreftet denne uken at styret har gitt grønt lys for nye investeringer som vil omfatte flere nye modeller de neste årene.
Bekrefter nye elbiler
De nye modellene vil inkludere både hybrider og elbiler, og noen av dem vil bli utviklet i samarbeid med partnere, opplyser Ford.
De første nye modellene forventes å bli presentert for publikum allerede i 2027.
Det spekuleres i om Ford vil utvide samarbeidet med Volkswagen, spesielt siden de elektriske modellene Explorer og Capri allerede er basert på Volkswagens MEB-plattform.
El-Fiesta?
En mulig utvikling er en elektrisk Fiesta basert på den mindre MEB-plattformen, som er tiltenkt Volkswagens småbiler ID.1 og ID.2.
Ford-forhandlere håper på en rimelig elektrisk småbil som en etterfølger til Fiesta, som ble tatt ut av produksjon i juli 2023.
De ønsker også en erstatning for Focus, som snart går ut av produksjon.
Det er mulig at Ford vil benytte sin egen nye elbilplattform, som utvikles i California for større modeller, for å spare kostnader og unngå at prisene i Europa på nye modeller blir for høye, som for modellene Explorer og Capri.