-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Facelift for Duster
Dacia gir nå sin populære Duster et ansiktsløft samtidig som den får en rekke tekniske oppgraderinger.
Den kompakte SUV-en er eneste Dacia-modell som markedsføres i Norge. Siden lanseringen i 2013 er det ifølge OFV registrert snaue 1500 nye Duster på norske skilter. Et totalsalg på 1,9 millioner vitner imidlertid om at den har venner flere steder.
Les også: Moro med billig-SUV
Selvsagt videreføres prinsippet om at du her skal få mye bil for pengene. Da Duster ble introdusert på det norske markedet i 2013 hadde den en prislapp på 259.000 kroner med 110-hesters dieselmotor og firehjulsdrift som standard.
I dag får du bilen fra 240.000 kroner, men da er forutsetningen at du nøyer deg med drift på forhjulene. Biler med firehjulsdrift koster fra kr 310.00, og du får toppmodellen for 330.000 kroner.
Denne kan blir Norges billigste elbil
Nykommeren blir modernisert med ny grill og nye LED-lykter, og motorene er tilpasset stadig strengere utslippskrav.
Innendørs er det nøkternheten som råder, men Dacia har fått på plass en 8-tommers berøringsskjerm på dashbordet og de tilbyr moderne hjelpemidler på komfort- og sikkerhetsfronten.
Fortsatt skal Duster tilbys med 115-hesters dieselmotor i kombinasjon med 6-trinns manuell girkasse. Denne skal selges med både forhjuls- og firehjulsdrift.
Alternativt kan du velge en av tre bensinmotorer med 90, 130 eller 150 hestekrefter. Disse leveres i kombinasjon med forhjulsdrift og manuell girkasse, bortsett fra 150-hesteren som har 6-trinns EDC dobbelclutch-kasse som standard.
– Endelig kan vi også tilby automatgir igjen – denne gangen i kombinasjon med en kraftig 150hk bensinmotor! Salgsstart for nye Duster forventes å bli i løpet av september, sier PR- og markedsdirektør Roger Andersen hos importøren RBI Norge.
– Priser og modellutvalg er ikke klart ennå, men vi kan bekrefte at både 150 hk bensin med forhjulsdrift/EDC og 4WD diesel 115 hk vil bli tatt til Norge.
På spørsmål om han kan fortelle mer om elbilen Dacia Spring svarer Andersen:
– Både Finland, Sverige og Norge gjør alt vi kan for å få til en avklaring vedr. lansering av bilen. Foreløpig har vi ingen bekreftelse – noe vi har vært nødt til å informere de nesten 500 som meldte sin interesse via vår nettside om.
– Vårt håp er å kunne gi mer informasjon over sommeren, sier han.